fredag den 31. august 2007

Udfordring og nye sager

Det var så hyggeligt til torsdagsscrap på Biblioteket igår, selvom vi ikke var så mange. Jeg kan kun sige til dem der ikke var med, at de gik glip af en dejlig kage og et hyggeligt besøg af Heidi. Jeg blev næsten færdig med MH72's udfordring, manglede kun teksten! Det fik jeg så styr på her til formiddag, men min idé med at det skulle være på en transperent sat fast med brads, gik helt i vasken. Så jeg endte med at printe den ud på bazzill i stedet.

Der sker så meget i mit liv i øjeblikket, så det var jo oplagt at LOet skulle handle om det! Og LOet er altså ikke skævt, men det er lidt svært at tage billeder af et LO, når man også skal passe på blitzen...



Jeg fik jo også en dejlig pakke med papir, blomster og foam thickers fra multiscrap igår... Skønt! Jeg har allerede brugt det et stykke til LOet ovenfor. De fleste papirer i min dejlige pakke er fra American Crafts så er der nogle stykker fra Sassafras lass og et par fra Scenic Route. Glæder mig meget til at komme igang med at lave noget med dem!


Det blev også til 2 pakker prima blomster. De nye sprites i blå og grøn i tern og ensfarvede. Har haft mine øjne på dem i lang tid, og da jeg jo lige har ryddet ud i mine sager måtte jeg gerne købe lidt nye...





Mine skønne foam thickers fra American Crafts. Er bare helt vild med disse skum-bogstaver. De kan bruges til næsten alt og giver en fed effekt.






Nå, men dagens indlæg blev lidt langt, håber ikke det gør noget? Skal forøvrigt også huske at sige at mine billeder fra www.click4foto.dk kom i går, og jeg er ovenud tilfreds med dem! Det bliver i hvert fald ikke sidste gang jeg bruger dem!
I aften skal jeg på biblioteket og sige farvel til en af mine gode (tidligere) kolleger, som har fået andet job. (Hvor er det mærkeligt at sige "tidligere kolleger", det føles ikke som om jeg er stoppet... Det ændrer sig nok når vi flytter)
Ellers står den på afslapning og opladning, da vi jo skal være flyttemænd for min farmor og farfar i morgen!
Knus
Henriette

4 kommentarer:

  1. Uhm.. De ser lækre ud alle de nye sager;-) Og riftif flot layout!

    SvarSlet
  2. ja lækre sager, du har også købt ind ligesom mig hi hi

    SvarSlet
  3. Dejligt layout, du har fået lavet til Mariannes udfordring med ordet KLAR. Når man ser og læser det, er man ikke spor i tvivl om, at du ER klar :-D

    SvarSlet
  4. Hej Henriette, jeg er helt vild med den måde du har listet alle de ting der gør dig "klar". Og som alle er lig med kommende forandringer i dit liv. Jeg tror det bliver et LO du altid vil kigge tilbage på med en speciel følelse af glæde (ps: har du husket dato på dit LO...? Måske glemmer du engang hvornår du var "klar"?!!). Vinder af konkurrencen kommer på min blog senere i dag...

    SvarSlet