mandag den 27. august 2007

Rainy day blues

Vi er jo igang med at sælge vores dejlige lejlighed, men har ikke haft så mange henvendelser. Derfor var det skønt da et ungt par ringede fredag aften om de måtte komme og se lejligheden. De var her så sammen med hans forældre og se den, vi fik fortalt alt og viste dem rundt i hele bygningen og vi havde god fremvisning. Sanne og jeg snakkede bagefter om at de havde været meget interesserede og vi havde aftalt med dem at vi ville få svar onsdag, da de så kunne nå i banken mandag og høre om lån osv.
Han ringede så idag og sagde at de ikke var interesserede, da lejligheden blev for lille til dem, da kæresten havde en hjemmearbejdsplads, der krævede mere plads end der var i vores lejlighed!

Surt for os, men vi har heldigvis en annonce i ugeavisen der udkommer på onsdag, så må vi se om der kommer nogle flere henvendelser.

Nu hvor jeg har ferie indtil jeg starter på nyt job, har lejligheden fået en grundig rengøring, og jeg er så småt begyndt at pakke lidt ned i kasser som skal i kælderen.

Har ikke så meget energi til at scrappe i øjeblikket, da mine tanker kredser om salg af lejlighed, vores nye lejlighed og nyt job. Tror jeg vil se om jeg kan få taget et par billeder af de sidste LOs jeg har lavet og måske lægge dem på senere idag.

Lige nu vil jeg fatte regntøjet og tage ned og handle, da vi mangler både det ene og det andet.

Knus
Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar