torsdag den 13. januar 2011

Long time, no see!

"Testing...testing...(tap-tap-tap) is this thing on??
Ja, så er det jo lige med at finde ud af om man stadig har nogle læsere, efter bloggen har stået stille i to måneder. Efter vi flyttede ind i vores nye lejlighed, havde vi problemer med at komme på nettet, til stor frustration, men ved min svigerfars hjælp, fik vi det endelig til at virke. December måned blev tilbragt på min tidligere arbejdsplads (Vesterbro Torv Posthus i Århus) da jeg havde fået et job som julenisse. Det var nu rart at se mine gamle kolleger igen og at have noget at stå op til. Min tidligere chef var også glad for at se mig igen, for dagen før jeg skulle stoppe igen, tilbød hun mig et vikariat på 3 måneder, på Højbjerg Posthus. Så nu er jeg igen i postens klæ'r (eller næsten, for mit tøj er ikke kommet endnu) og har igen et arbejde.

Derfor har jeg heller ikke fået scrappet ret meget før jul. Det blev til en scrappet penge-holder og en sættekasse med tilhørende minialbum, som gaver til juleaften.
Heldigvis har vi jo den dejligste torsdags scrap-klub på Scrapsisters forum, så jeg er kommet igang igen. Der var et par stykker der igår tyvstartede på torsdags scrapklub, og der måtte jeg jo lige være med. Jeg fik lavet nedenstående layout, som er til min BOM.
 (layout #4 i 2011)

(layout #2 i 2011)
Det ovenstående layout fik jeg lavet færdig til sidste uges scrapklub, det havde ellers ligget i et par dage, men der fik jeg lige skubbet til at blive færdig med det.

Ellers er der vel ikke så meget andet at skrive, end at jeg håber at blogge lidt mere regelmæssigt i år.

Hav det godt og pas på hinanden.
Knus
Henriette

13 kommentarer:

  1. Så nåede du alligevel at blogge i dag - godt gået.

    Og sikke skønne LO's du har lavet....

    SvarSlet
  2. SÅDAN - yes it's on - hearing you loud and clear - over and out... fnis.
    Dejligt at læse at du har fået job igen - og vikarjobs kan jo blive til mere henad vejen. JULENISSE - det var da en sjov genvej til et job - hvorfor tænkte jeg ikke på det i december?? Lækre LO's og rart at se dig her i blogland igen. KH herfra

    SvarSlet
  3. yey - it's on :D Og du er bare den bedste scrapper. You go girl. Kys og kram fra mig

    SvarSlet
  4. Et par rigtige lækre LO's begge to. Er især vild med farverne og opsætningen på den øverste :)

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre fra dig igen. Kender godt panik fornemmelsen når internet forbindelsen er nede. Tror panikfornemmelsen ville blive kronisk herhjemme, hvis jeg skulle undvære forbindelsen i så længe. Super flotte LO, jeg er vild med dit personlige LO til din BOM - hm, måske skulle jeg prøve det;o)God weekend KH 10na

    SvarSlet
  6. Orkkkk jo jeg er her skam stadig ;))) - Nogel gange er det jo bare at virkeligheden overhaler os indenom ;)) Skønne loér du har lavet

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  7. Du går også klart og tydeligt igennem her! Lækre lækre LOs :-)
    Og skønt at der er job igen - Højbjerg, det må være lige om hjørnet fra mig??? Måske kan du finde min pakke fra Studio Calico?????
    God weekend til dig og dine!

    SvarSlet
  8. mojn mojn Henriette. Signalet er ok modtaget hernede i det mørke sønderjylland!

    Vi er her stadig. Jeg er ihvertfald!

    Lækre layouts - begge to. Meget forskellige i farver men vildt flotte begge to. Jeg skal lige nærstudere de mange detaljer og lifte en eller tre af dem. Måske i aften?

    SvarSlet
  9. Det er nogle dejlige layouts, du har lavet. Den rytme er du i hvert tilfælde ikke kommet ud af.
    Tillykke med job.
    Velkommen tilbage; )

    SvarSlet
  10. Så fine layouter. Likte kjemepgodt den size siden, den hadde en herlig tittel

    SvarSlet
  11. Dejligt at du igen er kommet igang hod posten. Og nogle tæske lækker LO'er du har lavet:0)

    SvarSlet
  12. Jeg har videregivet en blogaward til dig fordi du er så skøn! Se på min blog: http://ifversen.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Dejlige layout og er da helt vild med måden du har brugt jeansmærket på. Rigtig fedt.

    Rigtig god weeekend til dig.

    SvarSlet