fredag den 8. oktober 2010

Scrap u-lyst...

Ja, det er sørme ikke meget jeg har fået scrappet siden convention. Jeg har fik i søndags lavet 1 layout til scrapfestivallen, og så gik jeg i stå. Jeg har overhovedet ikke haft lyst til scrap siden, og jeg har i stedet i denne uge prøvet at finde et nyt sted til os at bo. Lejligheder hænger desværre ikke på træerne herinde i Århus, så nu må vi se. Der er jo heldigvis 2 måneder til vi skal være ude af vores nuværende lejlighed, så jeg håber da vi finder noget andet, inden den tid.
Jeg vil lige vise det ene, af de to layouts jeg lavede til Convention. Dette layout skulle holdes i efterårsfarver og have mindst 1 efterårsblad på. Jeg brugte et Hero Arts stempel, som fik forskellige farver Distress inks. Derefter klippede jeg dem ud, og pyttede lidt pynt på nogle af dem. Jeg havde bestemt at jeg gerne ville have et brunt bånd på, med en sløjfe, men jeg havde ikke noget der passede i farven. Hvad gør man så? Jo, jeg havde noget creme-farvet bånd, som så fik en tur med Studio Calico's Mr. Huey mist! Den farver utrolig meget, og har en skøn dyb brun farve, så da båndet havde tørret en nat, var den klar til brug, jeg fik dog en smule brune fingre, da jeg skulle binde sløjfen, men ellers smittede farven ikke af.
.
Jeg faldt over dette på en anden blog, og tænkte at jeg ville dele med jer, da det er så sigende:
.
Life is an adventure ... Dare it
Life is a beauty ... Praise it
Life is a challenge ... Meet it
Life is a duty ... Perform it
Life is a love ... Enjoy it
Life is a tragedy ... Face it
Life is a Struggle ... Fight it
Life is a Promise ... Fulfill it
Life is a Game ... Play it
Life is a Gift ... Accept it
Life is a Journey ... Complete it
Life is a Mystery ... Unfold it
Life is a Goal ... Achieve it
Life is an Opportunity ... Take it
Life is Puzzle ... Solve it
Life is a Song ... Sing it
Life is a Sorrow ... Overcome it
Life is a Spirit ... Realize it
.
Anonymous
.
Jeg håber i får en god weekend,
Knus
Henriette

3 kommentarer:

  1. Håber I hurtigt finder en superskøn lejlighed - OG at dit scrap-humør vender tilbage inden alt for længe, sådan går det jo heldigvis som regel, selvom man i perioder kan "gå scrap-død".
    Dejligt layout du har lavet - den sløjfe er skøn, og godt man selv kan lave det man skal bruge ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har også været lidt scrapdød og jeg gider ikke lave noget bare for at lave noget - inspirationen skal være der ellers bliver det ikke godt :) Men super lækkert LO :)

    SvarSlet
  3. Sikken et skønt layout, fyldt med søde detaljer og din opsætning er fed.
    Meget smuk og tankevækkende digt/ citat

    SvarSlet