fredag den 5. marts 2010

Til Scrap-fødselsdag

I lørdags var vi en flok piger der var inviteret til scrap-fødselsdag hos Anne/FruN. Det var super hyggeligt, maden var lækker og selskabet kunne ikke have været bedre. Jeg fik lavet to layouts, men i må nøjes med at se det ene lige nu, da det andet er en del af "Fødselsdags-udfordringen", som kommer op på Scrapsisters-bloggen senere idag, regner jeg med.
(layout #8 i 2010)
Heidi og jeg blev enige om at lave en udfordring fra Elizabeth Kartchners bog, sådan til at starte på, så vi endte med en udfordring, hvor ens layout skulle være på skrå. Jeg har brugt både G45 houndstooth papir (Tak Jane!), noget gammelt Scenic Route (tror jeg) og October Afternoon, derudover lidt blandet pynt og en perleblomst fra Prima.
Jeg er i øjeblikket temmelig vild med Houndstooth mønster, så da jeg så at Hero Arts havde et stempel med denne baggrund, måtte jeg eje det. Jeg har lavet en serie af små kort, som skal i kortkassen på et tidspunkt.

Lidt sneaks til det andet layout jeg lavede til fødselsdag. Bogstaverne har fået Rock Candy - klar cracklepaint og bagefter en gang med Rock Candy stickles. Jeg elsker effekten af de 2 produkter sammen, det giver et lækkert look synes jeg.


Vi skal afsted til familiefødselsdag i morgen, hvor vi skal bowle først og så bagefter spise. Jeg havde glædet mig meget til at bowle, da det er lang tid siden jeg sidst har gjort det. Måske det var til vores polterabend? Det er så også snart to år siden, uha hvor tiden flyver. Nå, men jeg kommer ikke til at bowle, da jeg har fået vredet i mit (i forvejen ikke for gode) knæ og har temmelig ondt. Jeg gruer ærlig talt for at skulle ned af trapperne når vi skal afsted, men mon ikke det går?
(Layout #10 i 2010)
Sanne fandt så på i onsdags at de skulle have et layout i gave, så det måtte jeg jo så se på. Det blev et layout på lærred i 20x20cm. Jeg har prøvet på at undgå at det bliver for tøset at se på, men mon ikke det går, selvom der måske kom lidt meget bling på??
Kan i have en super duper weekend?
Og ganske som vi plejer: Pas på jer selv derude, der varsles jo snevejr igen igen igen...
Knus
Henriette

8 kommentarer:

  1. Hvor er det LO flot. Det er rigtig harmonisk både i opsætning og farver. Tror det kunne inspirere til et LO af nogle billeder jeg har i næsten samme farver :-)

    SvarSlet
  2. Super flot og ikke over feminint layout du har lavet til rammen. Det passer utroligt godt til snebillederne. :)

    SvarSlet
  3. Uha - det er da lige før jeg kommer til at savle ned i tastauret - nøjser hvor er de skønne de LOs.

    SvarSlet
  4. Sikke fine layout, både det væltede og gaven som jeg jo slet ikke synes er for tøset men bare vinter-iskrystal-agtigt. Super flot. De enkle kort er jeg jo også helt vild med. God søndag

    SvarSlet
  5. Super super flotte ting du har lavet. Sikke en god idé Sanne fik med layoutet som gave.
    Jeg glæder mig til at se dig på lørdag og til at give dig din gave..jeg har sagt til Heidi at hun skal holde mund! ;)

    SvarSlet
  6. kanon lækre ting du har lavet, flotte layouter med mange søde detaljer

    SvarSlet
  7. Sikken et flot layout og god ide med det hele på skrå. Kan godt forstå du godt kan li det stempel, skønne kort.

    SvarSlet
  8. flotte flotte layouts. Og de kort er lækre, hvor har du købt det stempel henne til houndstooth ? jeg er også helt vild med det mønster. Hvad har du brugt til at stemple med ?

    SvarSlet