søndag den 25. maj 2008

om 1 uge....

har jeg været en gift kone i 24 timer... Det er såå mærkeligt at tænke på, kan slet ikke forestille mig det. Ikke fordi jeg tror det rent praktisk betyder noget i vores hverdag at vi er blevet gift, men sådan mere at det endelig sker. Vi skal jo giftes på vores 10 års dag og jeg har set frem til det længe. Mangler stadig en del småting, men jeg skal lige have overstået de sidste 2 arbejdsdage, så kan jeg komme igang med detaljerne. Har ikke fået scrappet siden sidste søndag hvor vi var i Odder, men så snart jeg er færdig med denne blogpost, vil jeg sætte mig til scrapbordet, for jeg trænger til at få hjernen koblet lidt af det her bryllup. Kan godt mærke at jeg får mere og mere kuller for hver dag der går.

Ville dog lige vise et par gamle LOs som jeg ikke har fået vist endnu. De er lavet for temmelig lang tid siden, men de fortjener da at komme på bloggen alligevel.

Det første er et freestyle LO som jeg udfordrede Heidi med, og jeg måtte naturligvis også selv lave det. Der er brugt masser af bånd, brads og klipsemaskinen er også kommet godt med her. Derudover er der doodlet meget og brugt en enkelt Tim Holtz grungeboard krone.

Dette LO lavede jeg dagen før vi skulle til convention og jeg havde idéen om at jeg skulle sætte eyelets langs bølgekanten, og det var jo ingen sag, da jeg jo havde min grønne crop-a-dile... Bortset fra at den jo har et meget kort gab, så den kunne ikke nå langt nok ind på papiret! Derfor var jeg jo nødt til at bruge min silent setter og det var ikke et hit, det kan jeg godt afsløre... Har dog siden erhvervet mig crop-a-dile 2, så jeg ikke kommer ud for det igen! Men jeg var jo så heldig at vinde den ene skitsekonkurrence med dette LO, så jeg vandt et flot Making Memories læder album i lyserødt.
Det næste LO er et jeg lavede umiddelbart før Iben lavede SQ udfordringen med mosaik, så jeg havde øvet mig lidt på forhånd. Elsker dette billede af Pjevs der sidder i vindueskarmen og kigger. Har brugt mine ynglingspapirer til kattebilleder, fra Cloud9 Design og en brad fra samme firma, lidt filt fra Queen&Co og så min sorte Dotta pen.
Det sidste LO er endnu et børnebillede af Sanne. Der er brugt papirer fra American Crafts, lidt knapper og et enkelt ricrac bånd.

Så er der ikke meget andet at skrive, udover at jeg nok ikke kommer til at opdatere i løbet af ugen, men man ved jo aldrig ;o)

Pas på jer selv derude.
Knus
Henriette

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte layouts.
    Jeg kan godt forstå hvis du er ved at få kuller *G* Når jeg tænker på hvordan jeg havde det med konfirmationen...men held og lykke med dagen :o)

    SvarSlet
  2. Super flotte layouts, jeg er især vild med det med alle eyeletsne!
    Håber i får en rigtig dejlig dag på lørdag! Held og lykke med det hele og stort tillykke på forhånd!

    SvarSlet
  3. Super flotte LO's.. Er vild med det med dine favoritter.. Og tillykke med brylluppet på lørdag..

    SvarSlet
  4. Skønne LOs...og meget forskellige ! Jeg er da også helt skudt i LOet med missen :O) Skønt foto og rigtig flot papir.
    Ja, det er nok godt at få koblet hjernen lidt af...med alle de bryllupstanker der fiser rundt :O) Håber at alt klapper på den store dag og glæder mig til at se og høre om Jeres dag. Hjertelig tillykke på forhånd.

    SvarSlet
  5. Super flotte Loer du har lavet.

    SvarSlet
  6. Hej søde

    Det bliver bare så spændende, det er bare så speciel en dag at være hovedpersoner i.... kan godt huske følelsen i dagene op til.... selvom det snart er 100 år siden
    ;-)

    Skønne LO's, især det med katten...skønt...

    Kan i nu have en skøn dag.... glæder mig til at se og høre om den...

    Knus fra Betina

    SvarSlet
  7. Hvor bliver det bare spændende..... Håber I får en helt fantastisk dag ;o) Er helt vild med dit øverste LO - det er for sejt!!

    SvarSlet