mandag den 14. april 2008

Post-Convention og SQ2008 opgave 6

Først vil jeg lige vise mit bidrag til ScrapbookQueen 2008 opgave 6. Jeg var inspireret af de lilla farver og mosaikken. Det var nemt at lave, da jeg lige fik vænnet mig til de lilla farver. Det er normalt ikke lige min farve, men da det jo er in nu, og det ser fedt ud på de nye papirer fra American Crafts, så jeg er overbevist.
Jeg har doodlet rundt i kanten på mosaikken og klippet et par af blomsterne fra mønsterpapiret ud og sat på 3D puder.

Convention er jo for længst overstået, men sikke en dag. Det var vildt, at der igen kunne gå 9 timer på et enkelt blink! Okay, måske ikke et blink, men i ved hvad jeg mener. Det var som altid super hyggeligt at være afsted, så tak til alle der var med til at gøre denne dag helt uforglemmelig. Og ikke mindst tak til Den Jyske Mafia for god ro og orden til aftensmaden... Der er kommet opdateringer på http://www.scrapsisters.dk/ har du været forbi??

Knus
Henriette

7 kommentarer:

  1. hvor er det et fint layout :) jeg kan også godt lide det nye papir der.

    SvarSlet
  2. Super lækkert LO, jeg kan godt li' at du har rammet det ind med mønsterpapiret!
    Ja det er utroligt så hurtigt dagen går på convention, vi siger også tak for god ro og orden til Odderne ;) det var smadder hyggeligt, at spise sammen med jer på rastepladsen, det må vi hellere gøre til en tradition :)

    SvarSlet
  3. Super flot lo, ser godt ud med firkanterne der indrammer billedet,lækre farver

    SvarSlet
  4. Det ser supergodt ud!! :) - osse med de lilla farver, og det er noget skønt mønsterpapir du har brugt :)

    SvarSlet
  5. Det er SÅ flot - super lækkert og farverne er bare perfekte!! Rigtig lækker opsætning og materialer!
    (Jep - har været omkring scrapsisters - kanon beretning fra jer og endnu en sjov klumme ;-) )

    SvarSlet
  6. Sikke et smukt layout. det er vildt godt lavet.

    SvarSlet
  7. jeg er vild med dit layout, det er så flot og en fede måde du har brugt papiret på. ja det fik faktisk min stemme

    SvarSlet