fredag den 18. april 2008

Inspiration og nedtælling....

I onsdags havde Heidi og jeg hele dagen for os selv til at scrappe, skønt. Vi fik lavet en del, jeg færdiggjorde 4 LOs og Heidi fik lavet 2½, hvilket jo er meget flot i sig selv, da hun kan gå i dage over et enkelt LO.
Faktisk startede vi dagen med at lave den samme skitse med de samme papirer, en sjov udfordring, men jeg vil vente med at vise det til Heidi også får lagt det på sin blog.
Dagens sidste LO fra fra mig bestemte Heidi at jeg skulle bruge 3 stykker bånd, transperant/ghost shapes og noget af titlen skulle være håndskrevet. Det kom der dette LO ud af. Er egentlig blevet ret tilfreds med det, men jeg ved ikke om der mangler noget??
Det andet LO fik jeg lavet tirsdag aften. Det tog ikke så lang tid, da jeg endelig fik det printet ud. Billedet er en inspirations mosaik som Heidi har
lavet til mig, for lang tid siden. Desværre kunne jeg ikke samle mig om at få lavet ret meget den aften, så den har bare lagt og kigget på mig, indtil i tirsdags. Den opmærksomme læser vil se at jeg slet ikke har brugt noget mønsterpapir eller sværte.
Nu vil vi tage et smut til Tyskland for at hente drikkevarer til festen, så vi kan få krydset endnu et punkt af på listen.
God bededag til jer alle.

Knus Henriette

2 kommentarer:

  1. Hov ....holdt....kan jeg ikke lige få bud med..... ;-)

    det lyder da til at i har haft en super hyggelig dag, må vist hellere snart få fundet en tætboende scrapveninde ;-) Fedt at i har givet hinanden udfordring og opgaver...

    Tre lækre LO'er, kan især godt lide det med 49 dage, og synes overhovedet ikke det mangler noget, jow det skulle da være en bette knap....

    skønt foto på det nederste LO, kunne være jeg skulle fedte lidt for Heidi hø hø hø...

    Knuz fra Betina

    SvarSlet
  2. igen, super flotte layouts!!
    super enkle, men alligevel med flotte detaljer.

    SvarSlet