søndag den 14. februar 2010

Søndags hygge

Så blev det søndag, og jeg har bare hygget mig idag. Sanne skriver leder-opgave, så jeg har været kreativ hele dagen. Det er blevet til en del kort, som jeg nok skal vise på et senere tidspunkt.
Min ømme tommelfinger viste sig at være endnu et tegn på min formodede psoriasis gigt, så jeg har fået noget smertestillende til at tage hævelsen og smerten. Heldigvis virker de efter hensigten, så jeg igen kan være kreativ.
Dette layout lavede jeg da jeg var til Heidis fødselsdag i starten af januar. Vi var en flok der sad sammen og liftede det samme layout, de fire layouts der er færdige kan ses på scrapsisters bloggen.
(Layout nr. 2 i 2010)
Jeg er også meget beæret over at være blevet ambassadør for Monas "en kæde af glæde". Det vil jeg fortælle meget mere om i morgen.
Hav en god søndag og god vinterferie til jer der har det.
Knus
Henriette

7 kommentarer:

  1. Hvor er jeg da bare helt vild med det layout!! Kæft det er godt lavet. Lysekronen er lige prikken over i´et.

    SvarSlet
  2. Daaaajli dejlig LO! Sejt med den lysekrone!

    SvarSlet
  3. Lovely. Hvordan er det lige med lysekronen hvad er den lavet af? Klippet ud? Det ser super flot ud og så er jeg vild med måden titlen sidder i flere niveauer.

    Godt du fik styr på tommelen, så du kunne være kreativ i dag.

    SvarSlet
  4. Er vild med sammesætningen af farver på dette layout. Det ser dælme godt ud!

    SvarSlet
  5. Det var godt nok et lækkert layout! Lækre lækre farver og detaljer. Super.

    SvarSlet
  6. Rigtig lækkert layout!
    Du må have en god dag.

    SvarSlet
  7. mums, sikke et skønt layout og dejligt med sådan en dag til at scrappe.

    SvarSlet