tirsdag den 23. februar 2010

At blogge,

blev der ikke tid til i den sidste uges tid. Sanne var igang med at skrive eksamensopgave til hendes lederuddannelse, så det meste af ugen gik med at rette igennem, omformulere sætninger og afsnit. Så retur til Sanne, så hun kunne skrive mere på og rette til, og tilbage til mig, så jeg kunne rette til igen. Well, den blev færdig og postet i god tid, så vi fortjente en stille og rolig weekend.
Mona, det skønne dejlige kvindemenneske, har jo som sagt gjort mig til ambassadør for "En kæde af glæde", du kan læse meget mere om det HER på Monas blog. Jeg er meget beæret, stolt og glad over at Mona har valgt mig, som en af de 3 ambassadører. Jeg har netop klargjort 3 små breve til de næste led i kæden, og jeg regner med at modtagerne har dem enten i morgen eller torsdag, alt efter postsituationen i det sneklædte Danmark.
Tak Mona, for dine varme ord, det betyder utrolig meget for mig!
Her ses kuverten, en skøn pose med blandet guf, og de 3 manila tags der skal følge kæden rundt.
(layout #6 i 2010)
Det ovenstående layout lavede jeg til min egen vinterferie udfordring på Scrapsisters forum i sidste uge. Den grønne baggrundsfarve er en smule mere grøn i virkeligheden. Jeg har dækket den skønne lille prinsesses ansigt, da jeg ikke har lov til at offentliggøre billeder af hende. Men hun er nu skøn :-)

Dagens sidste layout er et jeg lavede til Cecilies artikel, om alternativ inspiration. Den kan du se HER hvis du ikke har læst den endnu. Jeg har givet dette layout til min farmor og farfar, da det er dem der er på billedet.
Kan i have en god dag, jeg skal lige have læst lidt mere på mine latin-lektier.
Knus,
Henriette

6 kommentarer:

  1. Sikke dejligt brev og tanke.

    Så smukt et LO med det smukke par. Toalt yndigt.

    Sikke en travl uge i har haft og hvordan går det med de latinlektier?

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke Lo'er Henriette, de er virkelig flotte.
    Og det må da være dejligt at modtage sådan et dejlig brev med posten. Vi se snart :0)

    SvarSlet
  3. Kære skat og ambassadør ;-)

    Uh, det er bare skønt at jeg har givet dig glæde!1 Du der virkelig fortjener det!!

    Jeg glæder mig til at se hvad du finder på!

    Masser af kærlighed til dig!!
    Din
    Mona

    SvarSlet
  4. Superflotte layouts du har lavet. Det ene er jo smukkere end det andet :) Hvordan går det med latinen?

    SvarSlet
  5. ihh du er også kommet med på bølgen med flag ranker ;)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for kigget. Du er godt nok dygtig. :)

    SvarSlet