fredag den 12. september 2008

Genopfundet koncept...

Morgenhår!!!

Øj det havde jeg lykkeligt glemt alt om! Jeg har jo efterhånden haft langt hår i mange år, så konceptet morgenhår var aldrig noget jeg bekymrede mig om! Nemt med langt hår og så lige en elastik, så var det klaret... Det dutter ikke mere!

Stod og kiggede på det i spejlet, og uhh det var ikke kønt! Jeg prøvede desperat at lægge de største strittere ned, men det ville de altså ikke, såå det hjalp først da jeg gik i bad!

Men sådan blev resultatet idag med et improviseret selvudført photoshoot. Synes det er gået ok, men det er altså lidt svært at få hold på alle de krøller og hvirvler der er. Den ene side af nakkehåret vil bøje udad og den anden side vil bøje indad... Men sådan er det jo nok... Pjusk var hvad jeg ønskede mig, og pjusk var hvad jeg fik. Det er ikke blevet så vildt og stort som igår, men kan faktisk bedre li det som det er idag!!

God weekend til jer alle!

Knus

Henriette

7 kommentarer:

  1. det ser da bare godt ud, og rigtig god weekend til dig også

    SvarSlet
  2. Hvor er det rigtig flot til dig. Og ja morgenhår kender jeg ALT til :o)

    SvarSlet
  3. Ja Henry fra nu skal du stå en 1/2 før op hver dag :0) Såådan er det og være have kort hår. Men det er nu super frisk til dig og det sidder da rigtig fint. Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Nææ Linda... Det er den halve time jeg bruger mindre i badet, fordi jeg ikke skal bruge så lang tid på at vaske og putte balsam i langt hår... Så det kommer nok til at være noget af det samme! Men i starten kommer jeg nok til at tage lidt længere om det!!

    Knus
    Henriette

    SvarSlet
  5. Jeg synes altså det er så let med kort kort hår, hvis meningen altså er, at det skal være "strit".

    Først en føntørrer - bare sådan på må og få, og så kramme en god god (kraftigt stivende) voks i f.eks. Renati, og vupti.
    En gang god hårspray til sidst gør underværker, - så kan man endda klare en cykeltur.
    Og det SKAL jo bare stritte, så man ikke ser så "friseret ud". :-)

    - men du er altså smart med den frisure ;-)

    SvarSlet
  6. WOW hvor ser du godt ud ! Det klæder dig utrolig godt. Men det er rigtigt, at kort=morgenhår og at det skal tæmmes og kæmmes. Gir dig ret i, at det sidder bedre på det sidste foto...hvor du ligesom har glattet det.

    SvarSlet
  7. Det der... Det er bare vildt sødt til dig. Men langt hår har jeg også haft nu i mange år og nogle gange er jeg liiiige ved at få det klippet helt kort. Men jeg tør ikke pga jeg har naturkrøller og rigtig mange virvler. Jeg er bange for det bliver helt utæmmeligt

    SvarSlet