søndag den 29. juni 2008

Kuk kuk...

Saa er der vi landet paa et hotel i Fresno, hvor der er gratis internet, saa jeg maatte naturligvis lige opdatere bloggen. Vi har det aldeles skoent og faar set en hel masse og taget maange billeder. San Francisco var dejlig, men desvaerre var der rigtig meget taage da vi var der, saa vi fik slet ikke set Golden Gate Bridge. Saa maa vi jo bare afsted igen paa et andet tidspunkt ;o)

Vi har idag vaeret i Yosemite National Park, der var den vildeste natur! Dog kunne man godt maerke at der er mange skovbrande i omraadet, du kunne hele tiden lugte roeg og det sved lidt i oejnene. Men det er virkelig en imponerende natur og jeg toer godt gaette paa at det ikke bliver nok med 1 album til USA....

Det var det for nu, for der er ogsaa andre der skal til. Det er for oevrigt vildt svaert at skulle omstille sig til et amerikansk tastatur, det hele sidder ikke hvor det skal. I morgen er det LAs Vegas og der satser jeg paa at finde en scrapbutik.

Pas paa hinanden derhjemme. Knus fra Sanne og Henriette

6 kommentarer:

  1. Dejligt at I nyder turen, vi glæder os til at se rigtig mange billeder når I kommer hjem

    SvarSlet
  2. Uhhh det lyder dejligt... Så godt noget i går i fjernsynet i går om skovbrandene :(

    Glæder mig til at høre mere om Vegas.

    Herhjemme er der ikke sket det vilde, altså jo Danmarks nye akvarium skal ligge i Kastrup ;P og vi får godt vejr i næste uge, så det glæder os hårdtarbejdende folk os til ;)

    Stor krammer til jer begge

    SvarSlet
  3. Spil lige et par dollar for mig i Vegas :0) Ønsker jeg en forsat god tur og vi glæder os til at høre mere.

    SvarSlet
  4. Lyder til at I rigtigt får hygget - og mon I finder noget spændende scrap også??

    Glæder mig til at se et indlæg med billeder når I er hjemme og har fået hverdagen tilbage.

    SvarSlet
  5. Super dejligt at høre fra jer - og rigtig dejligt at høre, at I nyder turen og får set en masse og taget mange billeder....der bliver sikkert nok til flere års scrapperier.

    SvarSlet
  6. Ih det lyder som om i har en skøn tur, nyd det nu i fulde drag! Glæder mig til at se billeder når i kommer hjem!

    SvarSlet