lørdag den 22. december 2007

LO's i MSC og sedste udkald for 3. advents konkurrencen

Så er jeg sørme også blevet publiceret. Side 84 og 88 i det nye My Scrap Corner. Det første er i BOM kategorien, om Garfield og det andet er min film top 10. Det var egentlig sendt ind til Dreampapers konkurrencen, men det kom med alligevel.

Ville egentlig bare lige prale lidt, og så henlede opmærksomheden på det forrige indlæg, 3. søndag i advent konkurrencen. I har indtil lørdag kl 12. til at være med. Og så har hjælpernissen klaget over at jeg ikke har postet svarene til de tidligere konkurrencer, så det vil jeg gøre i morgen når jeg trækker den næste vinder!

Knus
Henriette

1 kommentar:

  1. Tillykke Tillykke Tillykke min søde pige, du er bare SÅ god. Jeg glæder mig rigtig meget til bladet lander i min postkasse.

    Rigtig glædelig 22. december. Jeg kigger ind igen i morgen.

    Klem fra Søs

    SvarSlet