søndag den 9. december 2007

December...


Her kommer de lovede billeder af hjælpenissen. Det er altså gået ærligt til, og som sagt har hjælpenissen også haft en finger med i spillet, til denne søndags konkurrence. Den kommer senere på dagen, så kig bare forbi igen.


Sanne og jeg er så heldige at vi er færdige med at købe julegaver, det har vi sådan set været siden onsdag, så det er jo skønt! Jeg mangler dog nogle af Sannes gaver stadigvæk. Jeg trækker den så meget jeg kan, da hun er alt for nysgerrig og altid gætter hvad hun får, inden det bliver pakket op. Temmelig irriterende...
Nå, men ellers kan jeg fortælle at der i det næste My Scrap Corner, kommer 3 af mine LO's med, er ret stolt, men spændt på hvad i andre siger til det... Derfor har jeg også en hel masse jeg kan uploade, men det bliver i små bidder fordelt ud over et par dage, tror jeg.

Jeg skriver senere.

Knus
Henriette

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se dine Lo i My Scrap Corner, de er sikkert flotte, det plejer de jo at være fra dig.

    SvarSlet