fredag den 5. oktober 2007

RAK, Internet og Nice matters award

Så er jeg tilbage på nettet, og det er skønt! Vi har fået vores modem, og bedst som jeg sad og baksede med det igår, skrev Linda Ballegård en sms til mig, om at jeg har vundet en RAK/THV på mh72 blog. Så kan i ellers tro at jeg fik gang i opsætningen af modemet, så jeg kunne komme til at se det, med egne øjne!
Det er bare en super hyggelig ting at være med i, og når convention er overstået, vil jeg også lægge en lille RAK/THV op her på min blog.

Jeg glæder mig for vildt til convention, og alle mine ting har jo været pakket siden vi var på biblioteket sidst, men jeg skal alligevel have pakket ud i eftermiddag, da jeg lige skal have bikset et par navneskilte sammen til mig og Heidi.

Det er jo efterhånden et stykke tid siden jeg fik en nice matters award af Anne, så nu er det vist på tide at jeg sender den videre:

Heidi/angely (www.she-company.blogspot.com) skal have en, fordi hun er min søs og fordi hun altid lægger en sød kommentar.

mh72 (www.ordetpaabordet.blogspot.com) fordi hun giver mig inspiration og lyst til at komme mere tekst på mine LO's.

Linda Ballegaard (www.fruballegaard.blogspot.com) skal også være med her, fordi hun kommer med gode kommentarer.

Else Slipsager (www.slipsager.blogspot.com) skal også være med. Hvis det ikke havde været for hende, ville vi nok aldrig være kommet igang med at scrappe sammen i Odder.

Og endelig skal Majer (www.majersscrapbooking.blogspot.com) også have en. Hun er altid klar med en kommentar og gode råd.

Nå, nu er jeg faktisk meget tæt på at komme for sent på arbejde, så jeg er nødt til at smutte.

Knus
Henriette

7 kommentarer:

  1. Jamen tusind tak da - Den er jeg da glad for. Og så ser jeg den først i dag - og har ikke en gang vist det da vi var til convention. Tak for sidst Henry !

    SvarSlet
  2. Skulle bare lige ind og se nyt og finde links . . . og sørme om ikke der var nyt :))
    Takker for det og ikke mindst for en super sjov convention.

    Kram fra søs

    SvarSlet
  3. Takker mange gange, har først set det i dag så fik ikke lige takket dig til convention.

    Glæder os til at høre mere til jeres flytteri og lejlighedssalg (forhåbentlig)

    SvarSlet
  4. Hvor lækkert at du har fået net igen! :-) det er nu svært at undvære det!!

    SvarSlet
  5. Hejsa Henriette..
    jeg har tagget dig..
    Håber du vil være med..
    Min blog
    http://christinasscrap.blogspot.com/
    Knus Christina

    SvarSlet
  6. Tak skal du have for awarden. Den er jeg glad for ;-)

    SvarSlet