tirsdag den 4. september 2007

Træt og forkælet!

Nøj hvor bliver man træt af at sidde på sin dertil indrettede og kun bruge de små grå!!! Er så bombet at det kun lige bliver til en kort post!
Det er gået fint, og har allerede været igang med at bogføre... Troede først man lærte det senere, men ikke mig!! Det eneste der er lidt svært, er de sidste par timer på dagen. Der er hjernen en stor gang grød, og det man lavede lige efter frokost, som gik som en leg, tager pludselig dobbelt så lang tid!
Så er det man kommer hjem og åbner døren og går direkte i køleskabet efter pepsi max, for at kunne klare sig til Sanne kommer hjem og laver resten af aftensmaden færdig (hun har haft fri idag)! I lågen på køleskabet ligger der en lille kærlig seddel på en "kinder bueno" (chokolade
dims). Jeg tager den og pepsi med ind i stuen og opdager en vase med 10 røde og 10 hvide roser! Derudover står der en tallerken med frisk skåret ananas og endnu en lille seddel hvor der står at så kan jeg forhåbentlig klare mig til aftensmaden!
Var det bare sødt eller hvad? Det er da lige det man har brug for når man kommer hjem og er TRÆT.
Nu er Sanne kommet hjem og har startet ovnen, så jeg vil smutte nu. Sofaen kalder!

Knus
Henriette

4 kommentarer:

  1. Wauw hvor var det sødt af hende! Hun vidste da lige hvad du kkunne bruge når du kom hjem efter en lang første dag! Havde det ligesådan igår efter første skoledag! ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg må da vist hellere fikse et par overraskelser til min bedre halvdel. Blev helt glad af at læse dit indlæg - synes let man kan glemme. hvor meget de små ting varmer. Vil straks gå i tænkeboxen.

    SvarSlet
  3. Hvor er hun sød din Sanne, man bliver jo helt glad af at læse om sådan en betænksom kæreste :)Tillykke med dit nye job!

    SvarSlet
  4. Ihhh... sådan vil jeg også forkæles!! Dejligt med sådan en kæreste.

    SvarSlet